vineri, 24 octombrie 2008

La multi ani!

Romania a avut de-a lungul vremii politicieni integri care, prin renuntari personale si devotament fata de tara, si-au adus contributia la evolutia spre mai bine a natiunii.

Din pacate, tocmai acestia au ajuns tinta preferata a adversarilor politici, si, nu de putine ori, ai propriilor camarazi. Iar totul se intampla in fata unei multimi care nu conteneste sa ceara, intre doua alegeri, oameni cinstiti si corecti dar care, atunci cand ii au, ii abandoneaza fara macar sa clipeasca.

Noroc totusi in istorie, ea este cea care face intotdeauna dreptate. Si asa, sunt sigur, se va intampla si in cazul prietenului meu care astazi isi serbeaza cei 54 de ani de viata.

La multi ani Victor Ciorbea!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Buna ziua dle Roman, sunt Ana Birchall si as dori sa intru in legatura cu dvs. Al vazut ca avem preocupari comune: educatia. Pot sa indraznesc sa va rog sa imi trimiteti un msg fie pe blogul meu www.anabirchall.ro fie pe adresa de mail anabirchall@gmail.com
Multumesc si sper sa aveti cateva minute sa imi scrieti.
numai bine
ana

Anonim spunea...

Vad ca vorbiti de politicieni integri...ce spuneti despre jurnalisti integri? Vad ca aveti o recomandare ptr V. Ciutacu. E V. Ciutacu un jurnalist? Integru? Ar lucra undeva in Canada V. Ciutacu? Vreodata? Ca jurnalist?

In colt de lume spunea...

@tio Mi-ati dat o idee, nu ma gandisem sa vorbesc despre jurnalisti. O voi face candva. Legat de intrebarea despre V Ciutacu va spun sincer ca este vorba doar despre un link pe care i l-am pus si nicidecum pentru ca am avea ceva afinitati. Vor urma desigur si alte link-uri spre alti bloggeri mai mult sau mai putin cunoscuti. Si pentru ca mai intrebati daca V Ciutacu ar putea lucra ca jurnalist in Canada eu nu sunt in masura sa va raspund dar pot sa va asigur ca nimeni in aceasta tara nu mi-ar cere sa-i inlatur link-ul din pagina pe motive de adversitate.
P.S. Mi-ar face placere sa va adaug link si spre pagina d-voastra, in cazul in care o aveti.

Anonim spunea...

Cind recomanzi un bloger/jurnalist e ca si cum ai recomanda o carte. Implica si o responsabilitate din partea celui care face recomandarea
Nu e adversitate, e dispret/mila/consternare. Nu mai sint demult in mina lor.
Argumentul e ca daca nu avem politicieni responsabili macar sa avem jurnalisti responsabili.
Lucra in sensul daca ar putea face jurnalism de tipul asta in Canada.
Din pacate nu am un blog.