joi, 23 octombrie 2008

Am google-it toata seara

Odata cu publicarea listei candidatilor diasporei, curiozitatea m-a impins pe google unde, spre surprinderea mea, am gasit doar doi dintre candidatii sus mentionati - e drept ca m-am limitat doar la colegiul SUA, Canada, Australia de care sunt direct interesat - cu site-uri personale si cu interes vadit pentru aceste alegeri. Lor le-am facut link-uri in stanga paginii, pe ceilalti, poate mai tarziu, atunci cand vor dori sa se prezinte.

Avizatii internetului spun, „if you are not in google, you don’t exist”, mai pe romaneste „daca nu te regasesti pe google, nu existi”, si cred ca au dreptate, mai ales atunci cand esti persoana publica, ai facut ceva pentru altii si vrei sa le castigi sprijinul.

Internetul, in cazul de fata, este singura noastra sursa de informare.

3 comentarii:

Anonim spunea...

campania electorala incepe peste o saptamana:)
un posibil senator

Anonim spunea...

Ana Birchall a avut sansa de a fi primul roman admis simultan la masterat la mai multe universitati de renume mondial precum: Harvard, Oxford, Yale, Cambridge, New York University.

A ales sa urmeze cursurile de masterat in drept la Yale Law School SUA. Dupa absolvirea masteratului in drept cu magna cum laude in cursuri precum Dreptul Falimentului, Reorganizare Financiar – Bancara si Comerciala si Dreptul International, Ana si-a continuat studiile in cadrul Yale Law School, urmand cursurile de doctorat sub indrumarea decanului facultatii, Dean Anthony T. Kronman. Tema lucrarii sale de doctorat este “Dreptul falimentului aplicat sistemelor bancare din tarile Central si Est Europene”- o analiza comparativa a dreptului falimentului aplicabil sistemului bancar din SUA, Marea Britanie, Franta, Germania, Romania, Ungaria, Polonia si Cehia.

Pe intreaga perioada a studiilor de doctorat, Ana a fost bursier Goldman Scholarship, aceasta bursa fiindu-i acordata de Yale Law School .

Dupa terminarea doctoratului, Ana a lucrat ca avocat pe Wall Street in New York City, S.U.A. in cazuri precum: ENRON, MCI-Worldcom, United Airlines, US AIR si UPC.

In 2003 Ana Birchall a decis sa revina in Romania si sa intre in politica, incepandu-si aceasta cariera de pe pozitia de Consilier al Ministrului Afacerilor Externe, apoi Secrtar executiv PSD pentru egalitate de sanse, actualmente fiind Sef al Departamentului de Educatie publica si Cercetare al PSD si purtator de cuvant al PSD Bucuresti.

cred ca merita votul nostru!!!!

Anonim spunea...

Am poposit din intamplare pe acest blog si mi se pare foarte interesant pentru preocuparea dumneavoastra pentru romanii din diaspora.Am postat acest comentariu doar sa spun ca am avut onoarea sa o cunosc pe doamna Birchall ea fiindu-mi profesoara si va pot spune doar ca se dedica total munci sale la catedra si ma simt dator sa o incurajez si sa-i doresc succes la alegeri.Oricum cred ca va fi o campanie curata,cinstita in comparatie probabil cu ce se va intampla in Romania.