duminică, 9 noiembrie 2008

Vinuri romanesti

Sa fi asa de departe si sa ai cateodata bucuria sa te simti aproape de tara este mare lucru. Este ceea ce am simtit zilele acestea cand sase vinuri romanesti, prezente la un festival international al vinului, au fost descoperite, si, vreau sa cred, apreciate de cei cativa mii de vizitatori.

Mi-a placut dintotdeauna vinul dar parca cel de acum este mult mai bun decat cel gustat in trecut. Nu numai calitativ dar si ca prezentare. Iar ca roman te simti si mai bine :-).

Si ca sa va trezesc pofta, iata mai jos proba celor traite de mine ieri si alaltaieri.


Noroc si sanatate!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Noroc şi sănătate, domnule Roman!

Mă bucur să vă regăsesc, fie şi virtual, Excelenţa Voastră! :)

Am vrut să vă trimit un mesaj încă de când m-a anunţat Marius că v-aţi deschis blog, dar pe vremea aceea avea "centură de castitate" şi n-am forţat intrarea. :)

Toate cele bune!

In colt de lume spunea...

Sarut mana Roxana Iordache,

Pe langa bucuria regasirii ma simt si onorat sa fiu citit de unul dintre jurnalistii de valoare si de buna credinta a Romaniei.