marți, 18 noiembrie 2008

Pentru Parlament: Constantin Timoc

Iata-ne la mai putin de doua saptamani distanta de alegerile parlamentare din Romania. Cam fiecare si-a facut o idee cu cine va vota, eu unul chiar daca nu o voi putea face, motivele le-am insirat mai inainte, il voi sustine pe Constantin Timoc.

Om de caracter, cinstit, educat si placut de prieteni, a reusit de-a lungul vietii, doar prin propriul sau efort, sa se realizeze din punct de vedere profesional. Marele lui merit este acela ca, isi imparte succesul, de cativa ani buni, cu conationalii sai. Constantin Timoc a deschis la Timisoara un centru de cercetari si experimentari in domeniul spatiului prin care colegii sai romani participa astazi la diverse programe de prestigiu ale NASA.

Preocupat de starea Romaniei si in cautarea unor solutii pentru a ii veni in ajutor, Constantin Timoc si-a dirijat, in ultimii ani, atentia spre stiintele politice pe care le studiaza fara intrerupere, indreptandu-si atentia, in special, spre legile si institutiile din Romania pe care doreste sa le imbunatateasca.

Constantin Timoc mai are cateva atuuri ce merita luate in considerare, vine dintre noi, stie ce insemana sa fii roman printre straini, ne intelege deci conditia si stie ce dorim.

Este un om de cultura, modest, stie sa asculte, calitate aproape disparuta la politicienii nostri, si nu ne va dezamagi, sunt convins.

Sustinandu-l pe Constantin Timoc, romanii din America, Canada, Australia vor avea un reprezentant de valoare si apropiat lor.

Votati Constantin Ciuciu Timoc !

5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu nu cred ca un independent ne poate sustine interesele in Parlament nu ca ar fi rau intentionat ci doar prin faptul ca nu ar putea neavand sustinere politica si sincer nu contest activitatea lui profesionala insa nu cred ca are pregatitirea necesara.Eu am de facut o alegere dificila intre Mircea Lubanovici insa am o retinere pentru ca a intrat in pd-l cu o luna inante de alegeri asta imi suna a fiind un oportunist si Ana Birchall care are o pregatire impresionanta insa face parte din PSD unde sunt cativa mafiotii care tin cu dintii de fotoliile de acolo.Inca nu sunt hotarat insa tind mai mult catre Ana Birchall crezand ca nu se poate reforma decat din interior si este mare probabilitatea ca psd sa formeze guvernul si astfel am speranta ca ea poate face ceva luptandu-se cu ei din interior sper sa nu ma insel in analiza pe care am facut-o.

Anonim spunea...

PSD? Jamais!

Anonim spunea...

Pentru a cunoaste ce mai bine candidatii va invitam sa vizionati:

http://www.youtube.com/watch?v=GaLzDxEW_X8

In colt de lume spunea...

@mihai ghetea. "Cu cat se schimba mai mult, nimic nu se schimba!" spune o veche vorba. Cam asa si cu aceste alegeri "uninominale" cand vom vota in veselie din nou partide. Veti vedea chiar pe buletinele de vot ca inscrisul partidului e dominant, numele candidatului fiind secundar.

Tot respectul pentru ceilalti candidati dar eu raman cu OMUL care a avut curajul sa infrunte sistemul si care, cunoscandu-l, ne va reprezenta cu cinste.

Anonim spunea...

Dupa parerea mea trebuie gandit ca votul sa fie util, adica sa fie dat cuiva care are sanse de a fi ales, fiindca altfel nu mai are nici o valoare. Asa ca trebuie ales un candidat cu sanse si care PARE sincer ( spun pare fiindca multi candidati, de fapt aproape toti uita ce au spus in campanie). Candidatul ideal ar fi cel care va avea o sustinere in Parlament. Eu optez pt Dna Birchall deoarece are sustinere ( PSD va castiga alegerile = ca sa fim realisti) si e inca destul de tanara ca sa nu fie inca spoliata de relele vietii
E bine sa avem oameni tineri, cu idei noi in Parlament.