duminică, 15 februarie 2009

Simtaminte

Astazi am fost ungur. Am fost ungur pentru ca maghiarii mi-au dat o lectie de demnitate si de omenie, ungur, pentru ca ei mi-au cinstit fratele, crestineste si cu bun simt, asa cum eu nu am fost in stare sa o fac.


Dar maine, vreau sa ma retrezesc roman si sa le cer iertare, si lui Marian si lui Gheorghe Lala, celalalt frate al meu, pentru care n-am avut „timp” nici sa plang, nici sa ma rog, nici sa aprind o lumanare.

Update, 20 februarie. Un prieten ma trimite la blogul lui Razvan Ionescu. La randul meu va invit si pe d-voastra sa o faceti. Cititi-i, va rog, "Povara omului obisnuit". Randuri de bun simt despre doi oameni si un strigat fata de indiferenta noastra.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Domnule Roman, rămâneţi ungur! :)

In colt de lume spunea...

Da, dar ungur... de Ungaria!:-)