luni, 23 februarie 2009

De la Roma

Am vizionat astazi conferinta de presa sustinuta de cei doi ministri de externe, roman si italian, de la Roma. Am vazut un ministru roman, dl. Cristian Diaconescu, putin nervos la inceput, avea si de ce, ferm in afirmatiile sale si decis sa apere interesele si demnitatea conationalilor sai si un ministru italian, dl Franco Frattini, alunecos, nesigur pe el, ba, as zice, chiar „smecher” atunci cand incerca sa-l convinga pe omologul sau roman sa-si ia acasa infractorii sau sa-l anunte atunci cand acestia se vor indrepta spre Italia :). Se vedea clar ca, prin tot ce spunea, el se adresa presei italiene, mai putin colegului sau.

Si pentru ca am amintit de presa, am urmarit si o buna parte din emisiunea in direct de la Roma a Realitatii TV. Nu vreau sa vorbesc despre emisiune, moderatorul imi produce alergie, dar nu pot sa nu remarc realismul si eleganta interventiilor jurnalistilor italieni. In conditiile date, peste asteptari.

Niciun comentariu: