luni, 16 martie 2009

Crin şi/sau Călin

Urmaresc cu atentie lupta pentru sefia Partidului National Liberal in care sunt angajati cei doi lideri, Crin Antonescu si Calin Popescu Tariceanu. O disputa, de cele mai multe ori eleganta, uneori poate ineleganta, dar mult mai sobra decat cea de pe margine, in care, vad, pardon citesc, prieteni de-ai mei, pe care i-am cunoscut cu multi ani inainte si pe care ii respect si stimez pentru dorinta lor sincera de a vedea o Romanie mai buna, batandu-se cu atata patima, fiecare pentru candidatul sau, incat chiar prietenia pe care au construit-o in timp si-o pun in joc.

Din punct de vedere politic nu ma consider, de fapt nu sunt, liberal, dar sincer doresc ca PNL sa nu aiba soarta partidului meu de suflet, PNTCD, macinat si dezmembrat de aceeasi lupta pentru putere.

Revenind la cei doi lideri, parerea mea este ca ambii au facut proba competentei si atasamentului la idealurile liberale, ambii au calitati de lider, ambii au fost si sunt soldati fideli ai partidului inca din 90’ si ar fi mare pacat ca unul dintre ei sa dispara complet de pe scena politica inca de a doua zi de dupa congres. Si asa se va si intampla, credeti-ma, daca „the winner takes it all”!

Unica solutie pentru pastrarea integritatii PNL-ului este ca viitorul sef al partidului ales pe 21 martie, oricare ar fi el, Crin sau Calin, sa-l numeasca, de indata, pe contracandidatul sau invins, drept candidatul partidului la alegerile prezidentiale. Ar fi un gest, nu numai elegant, dar si o proba de maturitate din partea unui lider de partid de tip modern pentru care interesele natiunii se confunda cu ale sale.

Daca se va intampla asa, sunt sigur ca si prietenii mei de care aminteam mai sus isi vor lasa de-o parte diferentele, ramanand asa cum au fost din totdeauna, prieteni si de aceeasi parte a baricadei.

Eu dau berea!

3 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

E un test pe care il dau in fata noastra. Desi nu stiu daca era nevoie chiar acum de asta. Sper totusi ca vor reusi sa treaca peste patima, orgolii, si ca vor fi la inaltime.

Anonim spunea...

da si eu sper ca lupta sa fie pana la sfarsit eleganta asa cum imi place sa cred ca trebuie sa fie liberalii,

Anonim spunea...

Regret, domnule Roman, dar Crin Antonescu, pe care l-am votat ca senator, s-a dovedit o persoană fără caracter. Îi face jocul lui Băsescu, care visează să-l dea jos pe Tăriceanu cu mâna liberalilor. Nu va reuşi. Dar tentativa lui Crin Antonescu îl va transforma într-un politician terminat. Nici nu merită altceva. Personal, nu l-aş mai vota niciodată.

Pentru dv., toată stima şi afecţiunea!