miercuri, 18 martie 2009

100

Sa fiu sincer, nu prea stiam pe 26 septembrie 2008, ziua cand mi-am facut curaj si am trimis prima postare, ce insemna „meseria” de blogger. Nu credeam ca voi ajunge sa ma intreb inainte de a merge la culcare, oare ce am scris azi, face sau nu face sens, sau ca atunci cand ma scol dimineata sa-mi pun intrebarea, astazi ce Dumnezeu voi scrie !? Si iata ca, dupa 6 luni, am ajuns la a suta postare, o mica aniversare sa-i zicem, nu o adictie, sper !?

Aveam ceva experienta de internaut, cu multi ani in urma participasem pe diverse liste de discutii romanesti, dar acolo parca era mai putina clasa, mesajele erau altfel si totul se cam termina in final cu acuze, uneori injuraturi, stiti voi bine rolul „anonimilor” sau al celor cu nume imprumutate, pe cand blogul este cu totul altceva, chiar si anonimii sunt altfel, mai eleganti, as zice :)! Sper sa si ramana asa!

Pentru mine experienta de pana acum este de-a dreptul extraordinara, va dati seama ca, dupa 40 de ani traiti printre vorbitori de alte limbi, in cazul meu nu doar de una, ci de doua, perioada in care ai ajuns sa si gandesti in acele limbi, revii acolo de unde ai plecat si acolo unde ai fi dorit sa fi trait toata viata, la limba ta! Sunt constient ca fac greseli in exprimare ba chiar voi continua sa le fac, dar contez pe voi, cititorii mei, pentru indulgenta si intelegere.

Romania a insemnat si inseamna foarte mult pentru mine, bunele si relele care vin de acolo ma bucura sau ma intristeaza la fel de mult ca si pe cei din tara si vreau sa cred ca atat eu cat si voi, prin tot ce afirmam sau scriem, ii vrem doar binele, iar ideile, opiniile si interventiile noastre, oricat de diferite ar fi ele, sunt dirijate doar spre acest tel.

Multumiri celor care ma viziteaza si ma citesc, la randu-mi, de aici din colt de lume, ma bucur ca v-am gasit, va citesc cu placere si va admir talentul scrisului.

2 comentarii:

Anonim spunea...

La mult mai multe postari si la multi ani blogului! :)

Anonim spunea...

Ziua buna!
Felicitari! La citi mai multi ani de inspiratie! Si eu traiesc aceleaşi mirări zilnice... întru comunicare.
Numai bine!