joi, 8 ianuarie 2009

M-am grabit

Ziceam acum doua zile ca voi ramane optimist tot anul si ca voi avea incredere in noii oameni veniti sa conduca treburile tarii mele de suflet! Nu numai ca m-am grabit, dar am si gresit in aprecierile mele. Nu ma asteptam de la niste oameni cu experienta politica la astfel de decizii gresite, ca sa nu le spun stupide. Sa-ti incepi mandatul dandu-ti cu stangu’n dreptu doveste lipsa de gandire, maturitate si viziune. Din acest colt de lume, unde imi duc veacul, mi-e, pur si simplu, jena si rusine de rusinea lor.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Din păcate, stimate domnule Mircea, ceea ce se întîmplă este deja amatorism, heirupism... Se vede că oamenii ăştia nu realizează situaţia, nu ştiu realitatea, nu cunosc datele problemei. Dar se grăbesc să iasă în faţă, aşa, ca să fie văzuţi...
Toate cele bune!

Marius Mina spunea...

Nu v-ati grabit deloc, le-ati dat "the beneffit of the doubt" cum era normal dar in lipsa calificarii generale s-au comportat ca o sleahta de necalificati.Ceea ce demonstreaza ca suntem victimele propriei indulgente. Intotdeauna o infectie trebuie tratata cu antibiotice puternice.Cel mai potrivit pentru vindecarea Romaniei este "ALTERNATIVA" care inca nu s-a inventat.

In colt de lume spunea...

Partea trista este ca mai toate ordonantele de urgenta nu sunt facute "pentru ceva", ele sunt facute "impotriva cuiva". Pentru a "pedepsi" vreo 400 de generali de armata si de politie si mai stiu eu cati magistrati cu pensii mari iata ca acesti domni sunt gata sa destabilizeze o tara intreaga.

Marius Mina spunea...

http://www.trilulilu.ro/Adicalina/45c226f73c54dd

In colt de lume spunea...

Multam fain Marius