marți, 6 ianuarie 2009

La inceput de an

Mi-am pus in gand sa raman optimist tot anul, sa-mi reinnoiesc sperantele neimplinite, sa continui sa am incredere in oameni, sa caut solutii la ce ma framanta si sa contribui, atat cat ma duce mintea, la inbunatatirea conditiei mele de roman traitor pe meleaguri straine. In mod cert nu voi reusi de unul singur, voi avea nevoie de multi, multi altii, dar raman increzator in faptul ca nu sunt singurul care gandeste astfel.

Eu zic ca a sosit timpul deschiderii unui dialog sincer cu Bucurestiul, un dialog prin care ideile si solutiile pe care le prezentam in numele diasporei romanesti sa nu se mai loveasca de refuzul, mai mult sau mai putin politicos, al politicienilor. Spun asta deoarece in fruntea Ministerului Afacerilor Externe - cel care are sub aripa sa Departamentul Romanilor de pretutindeni si unde ma astept sa fie numit secretar de stat un tanar cu radacini in diaspora romana - se afla un gentleman, l-am numit pe Cristian Diaconescu si ca, incepand cu acest ciclu electoral, avem si proprii nostri reprezentanti in Parlament.

Ramane doar sa ne unim glasurile si sa ne punem la treaba, internetul, caruia ii cunoastem forta, ne este la indemana.

Cum o vom face?, ramane sa stabilim!

Niciun comentariu: