joi, 4 decembrie 2008

De la Bela Karolyi

Vreau, in primul rind, sa multumesc fiecaruia dintre sustinatorii mei din recenta campanie electorala. Vreau, de asemenea, sa felicit pe cistigatorul din colegiul meu si pe toti romanii de pretutindeni care au participat la alegeri.

In ceea ce ma priveste, eu ma simt reinvigorat de recenta campanie electorala si ramin recunoscator si loial suporterilor mei si tarii. Promit sa ramin un sustinator activ al votului transparent in Parlamentul Romaniei unde as vrea ca toti alesii nostri sa voteze la vedere, in asa fel incit, cei care le-au dat mandatul sa poata stii in permanenta cum au votat reprezentantii lor.

Vreau sa ramin aceasi inspiratie pentru suporterii mei si promit sa continui sa ajut pe toti cei din jurul meu sa se concentreze pe viitor, cu speranta ca, in permanenta, ne vom reaminti de greselile trecutului si vom avea impreuna taria sa nu le mai repetam.

Cu prietenie si speranta,

Bela Karolyi

Niciun comentariu: