marți, 30 septembrie 2008

Paternitatea legii 35

Am asteptat sa vad ziua in care emigratia romaneasca va fi luata in consideratie de catre legiuitorii romani si sa traiesc momentul in care votul meu va merge catre un confrate care imi intelege conditia mea de roman traitor pe meleaguri straine.

Si iata ca, multumita legii 35 din 2008, acest lucru este de acum posibil. Pe 30 noiembrie imi voi da votul celui pe care il consider capabil sa ma reprezinte, celui care, prin programul sau electoral, ma va convinge ca este cel pe care trebuie sa-l votez.

Nu discut acum despre calitatile sau defectele acestei legi, ma voi incumeta sa o fac mai incolo, doresc doar sa salut existenta ei.

Si pentru ca anumite persoane din tara si din diaspora (termen folosit de oficialitatile romane pentru a ne defini) incearca sa-si insuseasca paternitatea acestei legi (circumscriptia speciala electorala nr 43 pentru diaspora) cat si infiintarea -in cadrul guvernului- functiei de "inalt reprezentant al romanilor din strainatate", imi fac datoria de onoare si depun marturie ca initiatorul si promotorul acestui demers se numeste Mircea Popescu, roman american din California.

Multumiri si felicitari Mircea!

Niciun comentariu: